Apie mus

„JU-KA-DO“ pavadinimas pirmą kartą buvo panaudotas 1963 m. Briuso Tegnerio (Bruce Tegner), kai jis įkūrė naują kovos stilių. Jis skelbė, kad tai yra modernizuotas džiudžitsu, nes be džiudžitsu dar naudojamos dziudo, karatė ir aikido kovos menų technikos. Dėl šios sandūros ir kilo pavadinimas „JU-KA-DO“, kurį sudaro žodžių JUdo, KArate ir aikiDO dalys.

 

Mūsų propaguojamas kovojimo stilius ir supratimas apie „JU-KA-DO“ pavadinimą yra kitoks. Mums „JU-KA-DO“ – tai dziudo (JUdo) ir karatė (KArate) mokymosi kelias (DO), kuris apjungia šiuos kovos stilius, nors jie savo esme yra priešingybės. Dziudo – tai švelnus, lankstus kovojimo būdas (japoniškai „dziu“ – minkštumas, švelnumas) ir dėl įvairiausių metimų bei veiksmų gulint naudojamas artimoje kovoje. Jo įkūrėjas yra Džigoro Kano (Jigoro Kano).

Karatė kovos stilių pakraipų yra daug, tačiau visų jų pagrindą sudaro Šotokan karate do (Shotokan karate-do), kurio įkūrėjas – Gitinas Funakošis (Gichin Funakoshi). Jo propaguojamas kovos būdas yra daugiau tvirtas ir laužantis, nes naudojami triuškinantys smūgiai rankomis bei kojomis. Dėl to karatė tampa daugiau tinkamesnis kovojant tolimesniu atstumu iki priešininko. Būdami skirtingų pakraipų, šie kovos menai papildo vienas kitą ir sudaro tokį kovos būdą, kurio pagalba galima spręsti įvairiausias situacijas.

 

Visi šie stiliai remiasi humanizmu ir sukurtas kovos būdas neleidžia per daug traumuoti priešininko net gynybos metu. Tai tinkamai ugdo jaunimą bei leidžia pasiruošti įvairiems gyvenimo išbandymams.

JU-KA-DO treniruotės

Treniruotės vykdomos specializuotoje sporto salėje, kur yra imtynių kilimas, bokso maišai ir kitos reikalingos priemonės.


Programą sudaro 5 pagrindinės dalys:

  • Bendrųjų įgūdžių. Skirta koordinacijos lavinimui ir sudaryta iš įvairios imtynių ir gimnastikos pratimų
  • Karate technikos ir taktikos mokymo
  • Dziudo technikos ir taktikos mokymo
  • Teorinio ir psichologinio pasirengimo. Susipažįstama su kovinių menų istorija ir filosofija, gilinamos technikos atlikimo ir taktikos būdų žinios. Taip pat formuojamas teisingas psichologinis pasirengimas varžyboms bei mokomasi valdyti įvairias psichlogines būsenas
  • Bendrojo fizinio pasirengimo. Pagrindinių raumenų grupių ir lakstumo lavinimas bei testavimas.

Specialūs užsiėmimai gerinantys fizinę sveikatą ir formą

Be karate ir dziudo užsiėmimų mūsų įstaigoje taip pat yra ir treniruoklių sporto salė. Salėje yra visa reikalinga įranga tam, kad lavinti pagrindines raumenų grupes, palaikyti gerą fizinę formą, gerinti bendrą raumenų tonusą, reguliuoti viršsvorį ir kūno apimtis.

 

Visiems norintiems, mūsų įstaiga siūlo darbo programą susidarančią iš kvėpavimo ir jogos pratimų, taip pat programą su svarmenimis, apimančią įvairius raumenų darbo režimus ir galinčią būti orientuota į hipertrofinę (raumenų masės) ar maksimalią jėgą. Taip pat, yra visas kompleksas pratimų stuburui stiprinti, kuris yra pažeidžiamiausia nesportuojančio žmogaus vieta.

 

Individualiai sportuoti galima pasirenkant sau patogiausią laiką nuo 9.00 val. ryto iki 21.00 val. vakaro, o norintiems sportuoti sveikatingumo grupėse pagal sudarytą programą yra skirtas laikas rytais – 10.00-11.30 val. ir vakarais – 19.30-21.00 val.